Els Arcs - Escola de Secundària – Fundació Privada

Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Info-Incripcio_02
Info-Incripcio_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
banner_03
banner_03
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_07
banner_07
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_01
banner_01
Info-Incripcio_02
Info-Incripcio_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Info-Incripcio_02
Info-Incripcio_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Research
Research
Slogans
Slogans
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_04
banner_04
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Research
Research
banner_02
banner_02
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_05
banner_05

DETECTEU ELS MICROMASCLISMES?

Gràcies a un treball que hem realitzat a les classes de projectes aquests últims dies, hem tingut l’oportunitat d’anar a fer una tutoria als alumnes de sisè de primària de l’escola Lys.

Nosaltres vam poder triar el tema: calia que generés debat i ens interessés. Vam optar per parlar dels micromasclismes, aquells comportaments del dia a dia, motivats per idees masclistes, que sovint ens passen per alt.

Quantes vegades heu sentit l’expressió “córrer com una nena?” o “plorar com una nena?” Que potser plorem o correm diferent les nenes que els nens? Doncs és evident que no, però per deixar d’utilitzar expressions així, primer cal que ens adonem que les utilitzem.

Vam arribar al Lys molt nervioses, perquè teníem por d’encallar-nos o no explicar-nos bé, però l’atenció i l’interès que ens van mostrar els companys del Lys ens ho van posar fàcil.

Va ser una experiència molt interessant!

Júlia Ribes, Greta Civettini i Gisela Hernàndez 2n d’ESO