Els Arcs - Escola de Secundària – Fundació Privada

Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Info-Incripcio_02
Info-Incripcio_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
banner_03
banner_03
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_07
banner_07
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_01
banner_01
Info-Incripcio_02
Info-Incripcio_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Info-Incripcio_02
Info-Incripcio_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Research
Research
Slogans
Slogans
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_04
banner_04
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Portes-Obertes2020_01
Portes-Obertes2020_01
Research
Research
banner_02
banner_02
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Portes-Obertes2020_02
Portes-Obertes2020_02
banner_05
banner_05

ENERGIA, FORÇA, TREBALL

Energia, força, treball… A les classes de tecnologia, sovint treballem amb conceptes que molts cops es confonen i ens costen de definir, però nosaltres no defallim.

Hem començat el segon trimestre presentant un instrument d’avaluació que afavoreix el debat i que fomenta la reflexió… el Q-sort.

Vam començar fent una avaluació prèvia per conèixer allò que els alumnes de 3r ja intueixen però encara no poden explicar sobre energia, força i treball. Calia ordenar de major a menor grau de certesa tot un seguit de suposicions sobre aquests temes i justificar la tria.

A partir d’aquí ja tenim el punt de partida per aclarir, explicar i consolidar coneixements. Ha estat una dinàmica molt interessant, de ben segur que, després de treballar-ho a classe, podran fer una nova reflexió interessant de la imatge de la seva tria.