Els Arcs - Escola de Secundària – Fundació Privada

Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Visita-informativa
Visita-informativa
banner_07
banner_07
Research
Research
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_07
banner_07
Research
Research
visita_01
visita_01
Research
Research
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_01
banner_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Visita-informativa
Visita-informativa
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Research
Research
Visita-informativa
Visita-informativa
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_07
banner_07
Research
Research
Slogans
Slogans
Research
Research
visita_01
visita_01
Research
Research
banner_01
banner_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Visita-informativa
Visita-informativa
Research
Research
banner_07
banner_07
banner_01
banner_01
Research
Research
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Research
Research
Slogans
Slogans
Portes-Sempre-Obertes_22
Portes-Sempre-Obertes_22
banner_05
banner_05
Research
Research
visita_01
visita_01
banner_02
banner_02
banner_05
banner_05

LA SOSTENIBILITAT ÉS COSA DE TOTS

Treballar cooperativament amb alumnes de cursos diferents -però amb un objectiu comú- és fantàstic i més si la feina que se’ns ha encarregat ens la creiem i és realment necessària. 

Des de l’escola Nausica, el Raúl es va posar en contacte amb nosaltres per demanar-nos d’anar a fer una xerrada/taller als alumnes de cinquè i compartir amb ells la llavor de l’Enverdim (@enverdimbarcelona). Ells treballen l’hort i, com a nosaltres, els preocupa la sostenibilitat. 

A l’hora del pati vam proposar el repte als nostres ecodelegats que ràpidament es van organitzar. Alumnes de primer, segon, tercer i quart van preparar un cartell per explicar el procés de germinació d’una planta. Sabeu que no és el mateix plantar que sembrar? 

A més, van recollir gots de cafè de la sala de professors (que són compostables) van portar un sac de terra i llavors que havien recollit de la fruita de casa. 

Un cop explicada la teoria calia sembrar la primera llavor. Els alumnes de cinquè van escoltar-nos amb atenció i van rebre la tasca que els acabàvem de compartir: fer créixer una nova planta i escampar aquest mateix objectiu a la resta de companys de l’escola. Nosaltres també ho farem.

I al gener, tornarem a posar-nos en contacte per continuar col·laborant. Tenim feina, ecodelegats!