Els Arcs - Escola de Secundària – Fundació Privada

Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_07
banner_07
Research
Research
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Visita-informativa
Visita-informativa
Research
Research
banner_07
banner_07
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Research
Research
banner_07
banner_07
Research
Research
visita_01
visita_01
Research
Research
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
banner_01
banner_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Visita-informativa
Visita-informativa
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Research
Research
banner_01
banner_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_07
banner_07
Research
Research
Slogans
Slogans
Portes-Sempre-Obertes_22
Portes-Sempre-Obertes_22
Visita-informativa
Visita-informativa
Research
Research
Research
Research
banner_01
banner_01
Portes-Sempre-Obertes_22
Portes-Sempre-Obertes_22
Research
Research
Slogans
Slogans
Research
Research
Research
Research
banner_05
banner_05
visita_01
visita_01
Portes-Sempre-Obertes_22
Portes-Sempre-Obertes_22
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_02
banner_02
Research
Research
banner_05
banner_05
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
visita_01
visita_01

Tecnologia

La tecnologia de tercer està dividida en tres grans temes: Física, màquines i motors i informàtica.

L’objectiu de la primera part és descriure els conceptes de treball, energia, potència i rendiment, aplicats a màquines i mecanismes, relacionant-los amb el principi de conservació de l’energia. A continuació s’introdueixen els sistemes de transmissió i de transformació de moviment.

En la segona part, es descriu el funcionament dels motors tèrmics: màquina de vapor, motors alternatius de dos i quatre temps, motor rotatiu i motor a reacció.

En la part dedicada a la informàtica, s’aprofundeix en l’edició i el tractament d’imatges mitjançant la utilització del programa GIMP. Els alumnes disposen d’una sèrie de pràctiques guiades per anar aprenent de forma gradual les diferents eines del programa.

L’avaluació és contínua. Es valoren tant els exercicis i activitats dels dossiers, com les proves escrites, les pràctiques realitzades i les exposicions multimèdies.