Els Arcs - Escola de Secundària – Fundació Privada

Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_07
banner_07
Research
Research
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Visita-informativa
Visita-informativa
Research
Research
banner_07
banner_07
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Research
Research
banner_07
banner_07
Research
Research
visita_01
visita_01
Research
Research
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
banner_01
banner_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Visita-informativa
Visita-informativa
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
Info-Incripcio_01
Info-Incripcio_01
Research
Research
banner_01
banner_01
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_07
banner_07
Research
Research
Slogans
Slogans
Portes-Sempre-Obertes_22
Portes-Sempre-Obertes_22
Visita-informativa
Visita-informativa
Research
Research
Research
Research
banner_01
banner_01
Portes-Sempre-Obertes_22
Portes-Sempre-Obertes_22
Research
Research
Slogans
Slogans
Research
Research
Research
Research
banner_05
banner_05
visita_01
visita_01
Portes-Sempre-Obertes_22
Portes-Sempre-Obertes_22
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
banner_02
banner_02
Research
Research
banner_05
banner_05
Visita-informativa_02
Visita-informativa_02
visita_01
visita_01

Cantem, rimem i coavaluem!

coavaluem2Per fer una avaluació col·laborativa, primer hem de decidir conjuntament el que creiem avaluable. Així en una primera sessió vàrem fer una pluja d’idees del que ens semblava avaluable en la cançó improvisada: rima, mètrica, afinació, gaudi, esforç, …

Després vam intentar establir els diferents rols (expert, avançat, aprenent i novell) i, finalment, vam obtenir la rúbrica feta entre tots.

A partir d’aquí, no només la professora podia avaluar amb la rúbrica, sinó que també volíem fer-ne la coavaluació. Amb el suport del mòbil i del programa corubrics vam avaluar els companys i companyes.

Mireu les fotos!
IMPROVISEM I RIMEM · Avaluació, autoavaluació, coavaluació amb Corubrics